Wandeling langs de sporen van ons slavernijverleden

Wat betekent de koloniale geschiedenis van Arnhem voor de plek waar jij woont, studeert, werkt en leeft?

Tijdens een inspirerende stadswandeling op woensdag 10 juni ontdek je de koloniale sporen die nog altijd zichtbaar zijn in Arnhem.

Onder leiding van Barbara Esseboom (Keti Koti Comité Arnhem) en Else Gootjes (Erfgoed Gelderland) verkennen en onderzoeken we samen hoe dit verleden ons heden vormt.

Een unieke kans om te reflecteren, te leren en in gesprek te gaan, met de stad als middelpunt.

Sluit aan!

We vertrekken om 15.00 uur vanaf Rozet, Arnhem.
Na afloop is sluiten we af met  een hapje, een drankje in de binnenstad en is er ruimte om na te praten.

De wandeling is toegankelijk voor studenten en medewerkers van ArtEZ, HAN, Rijn IJssel en Hogeschool Van Hall Larenstein.

Aanmelden is verplicht, er is plek voor maximaal 25 deelnemers. Stuur een mail naar p.macintosh@artez.nl