Dit jaar bestaat de Arnhem Band 80 jaar. Een bijzondere mijlpaal, die niet stilletjes voorbijgaat. Op zaterdag 20 juni viert de band dit jubileum met een feestelijk concert in Musis Arnhem – en iedereen is uitgenodigd!
Wij zijn de Arnhem Band – en iedereen is uitgenodigd! In een tijd waarin alles sneller lijkt te gaan en verbinding soms ver weg voelt, is er in Arnhem een plek waar dat nog heel vanzelfsprekend is: de Arnhem Band. Wat in 1946 begon als een scoutingband in een stad in opbouw, is uitgegroeid tot een levendige vereniging waar generaties samenkomen en muziek mensen verbindt. Dit jaar bestaat de Arnhem Band 80 jaar. Een bijzondere mijlpaal, die niet stilletjes voorbijgaat. Op zaterdag 20 juni viert de band dit jubileum met een feestelijk concert in Musis Arnhem – en iedereen is uitgenodigd! De Arnhem Band is meer dan een muziekvereniging. Het is een plek waar jonge kinderen hun eerste noten leren spelen, waar vriendschappen ontstaan en waar je samen groeit – muzikaal én persoonlijk. Met leden tussen de 8 en 35 jaar, en een achterban van honderden oud-leden, vormt de band al decennialang een hechte gemeenschap in de stad. Tijdens het jubileumconcert komt alles samen waar de Arnhem Band v
Musis & Stadstheater Arnhem
Musis & Stadstheater verbindt Arnhem met de rijkdom van kunst en cultuur, want cultuur maakt gelukkig! In onze twee huizen vertellen wij al meer dan 175 jaar oude en nieuwe verhalen: door muziek, theater en dans.
6811 BP Arnhem


